poniedziałek, 10 czerwca 2013

Pierwszy Wpis

10.06.2013 .r                                

                                            Pierwszy Wpis

Cześć mam na imię Paulina. W tym roku skończę 13 lat. Interesuję się sportem, lubię czytać ciekawe książki,chodzić na zakupy, słuchać muzyki i spędzać czas na dworze.Nie lubię się nudzić. Cóż jak na razie to wszystko o mnie. Dzisiaj w szkole musiałam napisać sprawdzian z angielskiego na który się uczyłam na długiej przerwie masakra ale jakoś poszło! Chyba wszystko napisałam dobrze.OMG jak ja nie lubię poniedziałków.Po angielskim było jeszcze gorzej ... Na zajęciach artystycznych trzeba rysować prawie doskonale i jeszcze te cienie, na pierwszej lekcji rysowaliśmy jakiś domek a na drugiej poszliśmy na boisko i rysowaliśmy GOK niezbyt mi wychodziło:) .Po powrocie ze szkoły nie miałam na nic ochoty nawet lekcji odrabiać mi się nie chciało , NIC.Ten dzień nie był dla mnie zbyt udany :) . To już wszystko na dzisiaj i sory nie mam dużej wprawy w pisaniu bloga i  zdjęć też nie dałam rady zrobić. Ale do następnego wpisu postaram się o jakieś zdjęcia .

1 komentarz:

  1. Sorki jak pisałam trochę mi się pomyliło . W tym roku skończę 14 lat.

    OdpowiedzUsuń