środa, 9 października 2013

09.10.2013                           

                   Martwy chomik ,nieszczęśliwa JA

 Hej wszystkim .

Jakoś długo już tu nie byłam bo jakoś nie było o czym pisać a jak było to zazwyczaj miałam pisać wieczorem no ale zawsze jakoś byłam zmęczona. Ale dzisiejszy dzień był dla mnie masakryczny! Bo wiecie ostatnio dostałam od kuzynki chomika który miał najwyżej miesiąc i strasznie go pokochałam .A dziś przychodzę ze szkoły i się dowiaduję że mój chomik nie żyje . W pierwszych chwilach ta informacja do mnie nie docierała , później wmawiałam sobie że mama kupiła mi klatkę ,chomika do niej przełożyła i specjalnie gada że nie żyje żebym sama go znalazła .Potem znalazłam u siebie w pokoju na podłodze trochę zaschniętej krwi i dotarło do mnie że mój ukochany chomik nie żyje ( Miał na imię Rosa) . Byłam załamana ryczałam i cały czas się obwiniałam próbowałam sobie wmówić że to tylko taki głupi żart ale nie jednak nie . Chomik umarł dziś rano a ja tego nie zauważyłam bo byłam umówiona z koleżanką i zaspałam to się szybko spieszyłam jedna do głowy mi nie przyszło że coś się stało z moim chomikiem... Jestem jakaś naprawdę głupia bo myślałam że do niego zajrzałam i że on był w swoim domku. ROSA ZOSTAŁA ZNALEZIONA W POKOJU MOJEJ MAMY  strasznie mnie to zaskoczyło moja mama zajęła się martwym chomikiem , a kiedy wróciłam ze szkoły było po wszystkim strasznie się z tym czułam .Cały czas ryczałam ryczałam i obwiniałam się za jej śmierć .Nikt dokładni nie wie jak umarła Rosa znaleziono ją już martwą i odrętwiałą . Płakałam byłam zła że jej nie widziałam . W głowie układały mi się różne scenariusze śmierci chomika np. ( Mamy psa który był zazdrosny o chomiki może mój chomik spadła na ziemie zemdlał i obudziła się ale wtedy pies złapał ją zaciągnął do gościnnego pokoju bo były ponoć tam Chomicze gówna, bawiła się tak jak kot z myszą a potem szarpał przez co chomik zginał a potem zaniósł do pokoju mamy i zostawił po czym położył się spać ) Czemu właśnie mnie spotkało coś takiego chwilami myślę że to tylko zły sen że się obudzę i mój chomik będzie żył .I teraz nie wiem co zrobić ani co myśleć kompletnie się pogubiłam i nie wiem co robić???? TĘSKNIĘ ZA NIM !!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz