piątek, 19 lipca 2013

A może nie?

19.07.2013                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Nudno jest !!!

Hejka dzisiejszy dzień nie był szczególnie ciekawy. Moje rodzeństwo było na wakacjach i dziś po nie jechałam . Jak dojechałam do Skarszew to mój brat strasznie się tulił do mojej mamy . A ja się spytałam gdzie Natalia i się okazało że u mojej koleżanki z klasy która też była na wakacjach ( Karolina ). No to Natalia po mnie przyszła i poszliśmy razem z Karoliną się przejść , potem wróciłyśmy z moją siorą bo kara musiała już wracać do domu. Jak dotarłyśmy do domu cioci to jedliśmy frytki , a potem z rodzeństwem wracaliśmy do naszego domu. Teraz moja mama ma gości, swoich znajomych. I ja se siedzę na komputerze no i nikt mi nie mówi że go mam wyłączyć bo ostatnio dostałam karę bo do 4:25 nad ranem byłam na kompie i moja mama mnie przyłapała ale i tak mogę na nim być hahahahah.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz