czwartek, 20 czerwca 2013

Gdzie są moje bluzki ?

20.06.2013.r.  


                   Zabrała mi moje ubrania z szafy bez pytania


Cześć, dzisiaj na parę dni przyjechała z Niemczech mój tata potem musi znów jechać z powrotem do pracy. W czasie kiedy przyjechał spałam . Rano wraz z moją siostrą bratem i mamą pojechali na zakupy a ja musiałam zostać :(  .Moja siostra jutro jedzie na tygodniową wycieczkę i wczoraj się już pakowała.Dzisiaj zaglądam do mojej szafy a tam prawie bluzek nie ma .Zajrzałam do jej torby i znalazłam je.Byłam na nią wściekała bo nawet nie spytała czy może pożyczyć !!!!. Miałam ochotę włożyć te bluzki z powrotem do mojej szafy , ale pomyślałam że poczekam na rodziców i im o wszystkim powiem.Teraz tylko na nich poczekam Haha mam nadzieje że jej się dostanie . I wiem że to moja siostra ale po pierwsze nie spytała się , a po drugie mówiła że moich ciuchów nie bierze .Później napisze jak poszło kiedy przyjechali z zakupów :p :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz